ללא כל צל של ספק, התסמינים והסימפטומים השונים לאירוע לב, החלים על נשים יהיו ברורים מעט יותר מאלה של גברים, מציין רופא קרדיולוג מומחה לב. ניתן להבין מכך שהתופעות השונות החלות על נשים טרם קיבלו אירועי לב יהיו קלאסיות יותר ושכיחות הרבה יותר. אם כן, נתחיל ונסביר כי מעט מאוד מהנשים שעוברות התקף לב, חוות כאבים בצד שמאל של הגוף, אך על פי כן, מסביר רופא קרדיולוג מומחה לב, התופעה שכיחה יחסית ומוכרת לכל אדם מן המניין.

כמו כן, כפי שכל רופא קרדיולוג מומחה לב יודע, אין זה סוד כי נשים עלולות להיות עייפות במיוחד במהלך שבעת הימים שטרם אירוע הלב עצמו. ללא כל צל של ספק, רופא קרדיולוג מומחה לב מספר, כי על פי מחקרים שערך עם הקולגות שלו, הם מצאו כי נשים רבת חווה קושי חד משמעי לישון במהלך הימים שלפני התקפי הלב, כמו כן ממשיך רופא קרדיולוג מומחה לב, אותן נשים העידו גם על חרדות שתוקפות אותן בצורה משמעותית ומאותתות להן על שעומד להגיע.

זאת ועוד, כמו שכל רופא קרדיולוג מומחה לב מן המניין ודאי יודע, אין זה סוד כי התסמינים הרגילים והמוכרים לכל אחד מאיתנו כאשר מתייחסים אל אירועי לב הם סחרחורת, תשישות, עייפות, בחילות וכדומה. המשיכו לקרוא עוד על אירועי לב ו רופא קרדיולוג מומחה לב בפרק השמיני.

Call Now Button
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support