קרדיולוג במרכז

הקרדיולוגיה או בשמה העממי רפואת הלב, עוסקת בכל הנושאים הקשורים ללב, בינהם מחלות לב ולכלי דם.

ישנו קשר הדוק וברור בין הלב לכלי הדם מכיוון שתפקידו של הלב הינו להזרים דם עשיר בחמצן לאיברי הגוף השונים העושה דרכו ליעד דרך כלי הדם. לכל מי שעוסק בתחום זה קוראים -קרדיולוג.

הסיבות העיקריות להופעת מחלות לב

קרדיולוג במרכז יכול בקלות לומר לנו, שכיום אנו יודעים בוודאות שישנם גורמים רבים אשר משפיעים באופן ישיר על האפשרות שלנו לחלות במחלות לב ובמחלות כלי דם, והידועים מכולם הם: השמנה, עישון, מחסור בפעילות גופנית, סטרס, כולסטרול רע וגורמים תורשתיים. מחלות לב וכלי דם ידועים כסיבה הראשונה לתמותה בישראל.

קרדיולוג במרכז מוסיף ואומר, שפחות מעשרה אחוזים מהאוכלוסיה מודעים לסיכויים שלהם ללקות במחלות לב וכלי דם. התקף לב, ומחלות עורקים שונות ידועות בגורם התורשתי שלהם, אך כיום בעקבות מחקרים שונים, ניתן לראות שהסיבה לרוב התקפי הלב הקורים בגיל 55 ומעלה בגברים, אינה תורשתית. השילוב בין כל הגורמים שהזכרנו למעלה, בעזרתו של קרדיולוג במרכז, גורמים לעליה חדה במקרי התקפי הלב שלא נגרמו כתוצאה מתורשה.

כל קרדיולוג במרכז יוכל להעיד שבעקבות עישון ישנה עליה של כ 40% לסיכוי לקבל התקף לב.

כיצד להמנע מהופעת מחלות לב וכלי דם?

קרדיולוג במרכז יכול כמו כן להעיד על העובדה, ששמירה על אורח חיים בריא הכולל תזונה נכונה ומופחתת כולסטרול בנוסף לפעילות גופנית והימנעות מעישון, יכולה להוריד באחוזים רבים את הסיכוי להתקף לב ולמחלות עורקים וכמובן לירידה משמעותית בסיכון לחלות במחלות רבות אחרות.

קרדיולוג במרכז ממליץ לשמור על אורח חיים בריא ועל ביצוע בדיקות באופן שגרתי על מנת לדעת מה מצבכם הרפואי בתקופות שונות בחיים.

כיום כל קרדיולוג במרכז יוכל לומר לכם שבעזרת תרופות חדשות וטכנולוגיה משוכללת גם אלו החולים במחלות לב כאלו ואחרות, יכולים ליהנות ולתפקד בחייהם האישיים באופן מלא, כמובן על ידי שמירה על אורח חיים בריא, מיתון לחץ הדם, פעילות גופנית מתונה ותזונה המותאמת אישית ובמיוחד למצבם הבריאותי.

ההבדל בין נשים וגברים

כיום ידוע שאין הבדל משמעותי בין נשים וגברים כאשר מדברים על הסיכויים לחלות במחלות לב, אך אופן הופעת מחלת הלב הינו שונה. קרדיולוג במרכז יכול לומר לנו שההבדל בין נשים וגברים במבנה האנטומי של הלב הוא מעט שונה וגם הדרך בה מתבטאת מחלת הלב היא שונה. בעוד שגברים לרוב סובלים ממשקעים אשר חוסמים את עורקיהם, הנשים לעומת זאת סובלות מהצרות או מחסימת כלי הדם הקטנים יותר.

בכל מקרה, מסביר קרדיולוג במרכז, חייבים לשמור על אורח חיים בריא על מנת להפחית את הסיכויים לחלות במחלות לב שונות. קרדיולוג במרכז יכול להסביר לנו מהם הסימנים הבולטים להתקף לב אצל גברים: תחושת לחץ ומועקה בעיקר באיזור החזה, כאבים שיכולים להתפשט ליד שמאל כולל עליה לעורף ועד לקצות האצבעות וגם ללסת. קרדיולוג במרכז מוסיף ומסביר, שיחד עם כל הסימפטומים הנ"ל ישנם עוד תופעות במהלך התקף הלב והן: קושי בנשימה, בחילות, הזעת יתר.

קרדיולוג במרכז מסביר שהתופעות אצל נשים הינם: הופעת עייפות חריגה בשבוע שלפני התקף הלב עצמו, קושי בשינה רציפה וחרדה, סחרחורת ,חולשה כללית, אשר לעיתים מאפיינים את ההתקף עצמו. רק אחוז קטן מהנשים יסבלו בכאבים בצד שמאל כמו במקרה אצל הגברים. בכל מקרה של הופעת התסמינים הללו יש צורך להגיע בדחיפות לבדיקה אצל קרדיולוג במרכז על מנת לשלול או לטפל בהתקף הלב.

Call Now Button
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support